La inceput ne-am ocupat de vanzarea de haine second-hand. Din 1996 pana in 2007, dupa care ne-am orientat spre vanzarea de articole outlet. In 2009 zenda.ro era printre primele magazine online de fashion din Romania. Momentan ne mandrim cu livrarea fericirii in colete de pana la 1 kg. Te intrebi in ce consta aceasta fericire? Fericirea de a cumpara online cele mai fashion articole produse in Romania sau in tarile vecine la cel mai mic pret!
Echipa zenda.ro este una din cele mai optimiste din ecommerce-ul romanesc, suntem orientati inspre performanta, corectitudine si valori. Incurajam entuziasmul, talentul si disciplina. Este mediul propice unde te poti perfectiona din punct de vedere profesional, dar unde iti garantez ca vei lega cele mai stranse prietenii.
Pentru a aplica, te rog sa trimiti un email la [email protected] cu CV-ul tau si o scrisoare de intentie sau suna la 0732143091 pentru programarea unui interviu. Uite pe ce pozitii poti aplica:
ACHIZITIE - pozitia: Junior Buyer
Candidatul ideal:
-De preferat experienta in aprovizionare/receptie marfa de minim un an
-Experienta in domeniul fashion reprezinta un mare avantaj (achizitii articole de imbracaminte si incaltaminte)
-Capacitate de adaptare si integrare in cadrul unei echipe
-Persoana comunicativa, serioasa, cu o gandire analitica, organizata si flexibila
-Cunostinte operare PC (word, excel)
-Permis conducere categoria B
Responsabilitati:
- Face achizitia articolelor de pe zenda.ro
- Negociaza preturile de achizitie
- Se deplaseaza la furnizori pentru a prelua comenzi de marfa
- Are in grija masina pe care o foloseste in deplasari
- Completeaza documentele de primire a marfii
- Este responsabil in trafic
- Ajuta la inventarierea articolelor zenda.ro
Beneficii:
- Mediu de lucru placut, profesionist, echipa tanara
- Contract de munca full-time
- Posibilitati de promovare
- Discount atractiv pentru produsele de pe www.zenda.ro
Daca esti interesat, asteptam CV-ul tau si o scrisoare de recomandare la adresa de email: [email protected].
DEPOZIT - pozitia: Picker Depozit zenda.ro
- Locatia depozitului este in sector 3, str Catanoaia nr 33
- Salariu de inceput 1900-2300 lei – se negociaza o marire dupa 3 luni
- Program: 9-17:30 luni-vineri
Beneficii:
- Contract de munca full-time
- Posibilitati de promovare
- Un loc de munca relaxant
- Un colectiv inchegat si in care iti poti pune in valoare calitatile
- Posibilitate de a castiga bonusuri in functie de performanta
- Discount atractiv pentru produsele de pe www.zenda.ro
Candidatul ideal:
- Buna capacitate de comunicare
- Orientat pe lucrul in cadrul unei echipe
- Persoana serioasa, muncitoare
- Capacitatea de a respecta termene limita
- Atitudine proactiva si optimista
- Minimum studii medii
- Abilitati de folosire a calculatorului la nivel mediu
Responsabilitati:
-Verificare marfa primita din punct de vedere calitativ si cantitativ
-Depozitarea marfii: aranjarea sa in depozit in functie de tipul acesteia
-Verificarea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare
-Respectarea procedurilor de lucru
-Pregatirea comenzilor de marfa primite de catre depozit in vederea coletarii si trimiterii
-Livrare: pregatirea produselor pentru livrare, pregatirea coletelor si a documentelor de transport. Punerea in practica a eventualelor modificari de comenzi si retururi
Daca esti interesat, asteptam CV-ul tau si o scrisoare de recomandare la adresa de email: [email protected].
Vanzari- pozitia: Account Manager
Candidatul ideal:
- Sa fie o persoana careia ii place sa vorbeasca la telefon
- Orientat pe lucrul in cadrul unei echipe
- Experienta intr-o pozitie similara in trecut, constituie un avantaj
- Excelente abilitati de comunicare, scriere si limbaj in limba romana
- Capacitatea de a respecta termene limita
- Orientare catre client si limbaj profesional
- Flexibilitate si atentie la detalii
- Sa fie o persoana cu o voce placuta si dictie buna
Responsabilitati:
-Initierea apelurilor outbound catre o lista de clienti pentru a pastra legatura cu ei si a le vinde articole noi
-Managementul unor liste de clienti business
-Monitorizarea incasarilor
-Preluarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor
-Consilierea clientilor (telefonic, e-mail, chat sau fata in fata)
-Monitorizarea livrarilor
-Notarea comenzilor trimise intr-un excel
-Respectarea procedurilor de lucru
-Scurta descriere a cerintelor fiecarui client
-Managementul clientilor si comenzilor pe consola de administrare a platformei online
Beneficii:
- Pe langa salariu fix motivant, oferim si bonus in functie de vanzari
- Mediu de lucru placut, profesionist, echipa tanara
- Contract de munca full-time
- Posibilitati de promovare
- Discount atractiv pentru produsele de pe www.zenda.ro
Daca esti interesat, asteptam CV-ul tau si o scrisoare de recomandare la adresa de email: [email protected].
MARKETING - pozitia: Internet Marketing Specialist
Candidatul ideal:
- Sa fie capabil de anticiparea timpului necesar terminarii anumitor task-uri, sa aiba abilitati foarte bune de management al timpului
- Incurajam entuziasmul si sugestiile
- Sa fie pasionat de marketingul online
- Sa fie familiarizat cu Public Relations si tool-uri de marketing: adwords, facebook ads, bing ads, retele de afiliere, blogging
- Sa fie organizat si sa lucreze structurat
- Sa aiba calitati de lider si sa fie dornic de a si le dezvolta
Ce vrem de la tine:
- Sa cunosti limba engleza la un nivel cel putin mediu
- Sa ai cunostinte minime de limbaj html
- Sa fii familiarizat cu workflow-ul pe o platforma de ecommerce
- Sa cunosti pachetul microsoft office, in principal excel (formula vlookup) si outlook
- Sa ai diploma de terminare a unei facultati de profil sau sa fii in ultimul an la o facultate cu profil marketing
- Experienta de minimum 1 an intr-o pozitie similara
- Experienta de mai mult de 1 an pe marketing, constituie un avantaj
- Sa fii de acord cu lucrul la birou, in intervalul 9-17, dar in unele cazuri va fi nevoie sa incarci anumite campanii sau sa modifici interfata platformei web de acasa. Timpul lucrat in afara orelor de lucru va fi rasplatit prin bonus.
- Sa ai capacitatea de a te organiza si de a lucra eficient, atat individual cat si in echipa
- Sa ai flexibilitate si atentie la detalii
- Sa cunosti pachetul adobe, in special adobe photoshop
- Sa ai o atitudine optimista
Responsabilitati:
- Toate task-urile enumerate mai jos vor intra in fisa postului pe rand, pentru a lasa timp de acomodare si efectuarea lor in totalitate
- Sa completezi diverse rapoarte de marketing, pentru evaluarea performantelor campaniilor
- Sa setezi campaniile pe adwords, facebook ads, newsletter si sms + link-uri tracking
- Sa tii legatura cu persoana responsabila de content si sa transmiteti acelasi mesaj catre clienti
- Sa pastrezi o relatie cu afiliatii si sa le transmiti campaniile lor
- Sa pastrezi o relatie cu diversele platforme prin care facem dropshipping
- Sa transmiti facturile determinate de procesul de marketing si sa te incadrezi intr-un buget
- Sa stabilesti campaniile si planul acestora cu 1 luna inainte, pentru a avea timp sa cream materiale publicitare pentru ele
- Sa compari eficacitatea campaniilor, ROI
- Sa propui produse pentru reducere si sa vii cu strategii pentru vanzarea articolelor de pe zenda.ro
- Sa urmaresti vandabilitatea articolelor si evidentierea lor in locuri vizibile publicului
- Sa propui noi metode pentru promovare
- Sa participi la sedintele de marketing, sedintele de evaluarea performantelor echipei si sedintele de evaluare personala
- Sa urmaresti proiectele pe care le implementam, sa ai un management bun al timpului personal si al intregii echipe de marketing, content si implicare in proiectul de implementare pe care le vei coordona (mid-high level)
Beneficii:
- Mediu propice dezvoltarii personale in directia Marketing si PR
- Salariu motivant si bonus de performanta
- Contract individual de munca
- Discount atractiv pentru produsele de pe www.zenda.ro
- Mediu de lucru foarte placut intr-o echipa tanara, optimista si proactiva
Daca esti interesat, asteptam CV-ul tau si o scrisoare de recomandare la adresa de email: [email protected].
CUSTOMER SUPPORT - pozitia: Reprezentant Relatii Clienti
Candidatul ideal:
- Excelente abilitati de comunicare, scriere si limbaj in limba romana
- Orientare catre client si limbaj profesional
- Experienta de mai mult de 6 luni intr-o pozitie similara constituie un avantaj
- Persoana serioasa, muncitoare, persuasiva
- Capacitatea de a respecta termene limita
- Capacitatea de a se organiza si de a lucra eficient, atat individual cat si in echipa
- Flexibilitate si atentie la detalii
- Sa fie o persoana cu o voce placuta si dictie buna
- Atitudine proactiva si optimista
Calificari:
- Fluenta in scris si vorbit romana
- Cunostinte financiar contabile- basic level
- Cunostinte Microsoft-Office: Excel, Word, Outlook
- Nivel mediu limba engleza
Responsabilitati:
- Preluarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor
- Consilierea clientilor (telefonic, e-mail, chat sau fata in fata)
- Cunoasterea foarte buna a serviciilor si promotiilor de pe zenda.ro
- Monitorizarea livrarilor
- Intocmirea documentelor necesare livrarii: scoatere factura si awb. Este un proces automat.
- Monitorizarea incasarilor
- Procesarea coletelor venite retur
- Scoaterea comenzilor anulate de la impachetare
- Procesarea comenzilor platite prin transfer bancar de pe extrasele bancare
- Anuntarea clientilor care doresc un produs care nu mai era in stoc, dar a fost reaprovizionat printr-un sistem semi-automat
Beneficii:
- Salariu motivant si bonusuri de performanta
- Program de lucru de la 9-17:30, 60 minute pauza.
- Pozitia este entry level, multiple posibilitati de avansare
- Mediu de lucru placut, profesionist, intr-o echipa tanara si dinamica
- Contract de munca full-time
- Perioada de proba de 3 luni, marirea salariului dupa 3 luni, in functie de performante
- Discount atractiv pentru produsele de pe www.zenda.ro
Daca esti interesat, asteptam CV-ul tau si o scrisoare de recomandare la adresa de email: [email protected].
CONTENT MANAGEMENT - pozitia: Creative Assistant
Candidatul ideal:
- Este pasionat de fashion şi shopping, la curent cu ultimele tendinte din lumea modei
- Este creativ si este inzestrat cu talentul asortarii articolelor vestimentare
- Este capabil să lucreze în echipă
- Este capabil sa respecte termenele limita
- Are energie pozitivă
- Cunostinţe minime de html
- Cunoastere mediu-avansat al pachetului Microsoft Office: Excel, Outlook
- Are capacitati de organizare
Responsabilitati:
- Face descrierile articolelor noi, intr-un tabel excel si respecta procedurile referitoare la descrierea articolelor
- Ajuta la fotografierea articolelor de pe zenda.ro
- Prelucrează fotografiile si respecta dimensiunile fotografiilor care vor fi urcate pe zenda.ro
- Încarcă produsele pe site, verifica corectitudinea importului articolelor
- Reaprovizionează stocul virtual atunci când este cazul
- Organizeaza articolele in diverse categorii si foloseste functia vlookup pentru realizarea tabelelor de import
- Face inventarierea articolelor pentru a se familiariza cu colectiile zenda.ro
- Verifica periodic in sistem produsele fabricate in vederea stocarii lor in depozitul de produs finit
- Efectueaza receptii scriptice de marfa: receptii interne
- Colectarea si redactarea descrierilor si a specificatiilor pentru produsele prezentate pe site-ul Zenda.ro
- Verificarea informatiilor si a imaginilor pentru produsele prezente pe site-ul Zenda.ro si corectarea lor
- Adaugarea de continut relevant si ingrijit pentru produsele prezente pe site-ul Zenda.ro;
- Editarea imaginilor pentru produsele prezente pe site-ul Zenda.ro
Beneficii:
- Mediu de lucru placut, profesionist
- Contract de munca full-time
- Discount atractiv pentru produsele de pe www.zenda.ro
Daca esti interesat, asteptam CV-ul tau si o scrisoare de recomandare la adresa de email: [email protected].
OFFICE MANAGER- pozitia: Administrator
Candidatul ideal:
- Sa fi lucrat intr-o pozitie similara in trecut
- Buna capacitate de comunicare, sinteza si analiza
- Orientat pe lucrul in cadrul unei echipe
- Capacitate de invatare rapida si de a realiza mai multe sarcini simultan
- Este capabil sa respecte termenele limita
- Are energie pozitivă
- Persoana serioasa, muncitoare, ordonata, persuasiva cu atutudine proactiva si optimista;
- Sa dea dovada de calitati de lider si sa fie dornic de a se dezvolta in aceasta directie
- Sa fie familiarizat cu Public Relations si tool-uri de marketing: adwords, facebook ads, bing ads, retele de afiliere, blogging;
- Sa fie familiarizat cu workflow-ul pe o platforma de ecommerce
- Sa cunosti pachetul microsoft office, in principal excel (formula vlookup) si outlook
Responsabilitati:
- Sa organizezi si sa gestionezi activitatea agentilor de vanzare si managerilor de conturi
- Verificarea comenzilor trimise la furnizori
- Verificarea stocurilor si asigurarea continuitatii lor
- Organizarea in cadrul expozitiilor anuale Cosmo Beauty a standului si flowului de lucru
- Sa organizezi o retea de distributie a produselor cosmetice pe care le comercializam
- Organizarea website-ului pentru un lucru cat mai eficient
- Sa ajuti la imbunatatirea procedurilor de lucru
- Responsabil pe relatia cu echipa de marketing
- Sa asiguri cresterea vanzarilor constanta
- Sa evaluezi activitatea colegilor de la vanzare
Beneficii:
- Ai ocazia sa te remarci si sa pui in aplicare strategiile tale de dezvoltare a unei organizatii
- Mediu de lucru placut, profesionist
- Contract de munca full-time
- Ai ocazia sa te dezvolti pe domeniul managementului, atat al proiectelor cat si al oamenilor
Daca esti interesat, asteptam CV-ul tau si o scrisoare de recomandare la adresa de email: [email protected].
PRODUCT MANAGEMENT - pozitia: Agent Vanzari
Candidatul ideal:
-De preferat experienta in pozitia de agent vanzari de minimum un an
-Experienta in domeniul fashion reprezinta un mare avantaj (achizitii articole de imbracaminte si incaltaminte)
-Capacitate de adaptare si integrare in cadrul unei echipe
-Persoana comunicativa, serioasa, cu o gandire analitica, organizata si flexibila
-Cunostinte operare PC (word, excel);
-Cunostinte contabilitate primara (inregistrare facturi furnizori, extrase bancare, nir, intocmire declaratii lunare - 300, 390, 394, inregistrare facturi vanzari)
-Permis conducere categoria B
Responsabilitati:
- Vanzarea directa a produselor zenda.ro in orasele din Romania
- Alcatuirea unui portofoliu de clienti zenda.ro b2b, al magazinelor de haine
- Consilierea clientilor (telefonic , e-mail sau fata in fata)
- Cunoasterea foarte buna a produselor zenda.ro
- Evidenta computerizata a clientilor si indeplinirea targetului de vanzari lunare
- Monitorizarea incasarilor
- Task-uri administrative
Beneficii:
- Salariu fix si comision pentru fiecare client nou
- Mediu de lucru placut, profesionist, echipa tanara
- Contract de munca full-time
- Posibilitati de promovare
- Discount atractiv pentru produsele de pe www.zenda.ro
ECONOMIST CONTABILITATE PRIMARA
Candidatul ideal:
- Cunoasterea programului de contabilitate Saga reprezinta un avantaj
- Cunostinte operare PC
- Capacitate de lucru in echipa
- Capacitate de organizare
Responsabilitati:
- Emiterea de facturi
- Inregistrarea in programul de contabilitate Saga a facturilor de la furnizori si a facturilor emise catre clienti
- Evidenta platilor si a incasarilor (casa, banca) precum si inregistrarea acestora in contabilitate
- Intocmire NIR-uri (Nota de Intrare Receptie) si introducere in Saga
- Indosarierea documentelor
- Activitate de secretariat - editari documente (adrese, adeverinte, procese-verbale, oferte, decizii, contracte)
Beneficii
- Salariu fix
- Bonus atractiv
- Mediu de lucru placut, profesionist
- Contract de munca full-time
- Discount atractiv pentru produsele de pe www.zenda.ro
Daca esti interesat, asteptam CV-ul tau si o scrisoare de recomandare la adresa de email: [email protected].